روزنوشته‌های من

طبقه بندی موضوعی

یک قطره فکر-امام حسین (ع)

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

با خودم می گویم اگر عاشورا بود من هم می رفتم و از امامم دفاع می کردم و من هم شهید می شدم و ...


ولی الآن که فکرش را می کنم می بینم خیلی هم به این راحتی ها نیست.مگر آن کسانی که رفتند در خانه هایشان و حسین (ع) را یاری 

نکردند شیعه و مسلمان نبودند .مگر نمی دانستند که که حسین(ع) ،نوه ی رسول خدا(ص)ست؟

مثل این که این تصمیم با حسین(ع) ماندن کار ساده ای نیست  و قطعا هم چنین نبوده  که فقط 72 الی 100 نفر با او تا آخرین لحظات ماندند.


واقعا واقعا اگر الآن عاشورا بود و می دانستید به بد ترین حالت کشته  می شوید ،خانوادتان اسیر می شوند و ...به سپاه حسین(ع)می رفتید یا شما هم در خانه ی خود می نشستید و مثل بعضی ها  در خانه می ماندید و تظاهر به بی طرفی کرده و از خدا می خواستید حسین(ع) را یاری کند (بوده اند این افراد !به کتاب قیام حسین(ع) نوشته شید جعفر شهیدی مراجعه کنید.)یا اصلا به سپاه یزید می رفتید؟

خودم جوابی ندارم .نمی دانم.


پ.ن:خواندنی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی