روزنوشته‌های من

طبقه بندی موضوعی

بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ

.Good luck with such valueless values.

پ.ن: در این لحظه دل پری دارم، اما چون اهل غر زدن‌های شخصی نیستم و بهتر است در زمان عصبانیت چیزی ننویسم، سکوت کنم به صلاح نزدیکتر است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷
میلاد آقاجوهری

نظرات  (۱)

۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۹ امیرحسین بهشتی
چه کار خوبی کردی ننوشتی :)
من هر وقت تا الان از روی عصبانیت نوشتم بعد دیدم که اون مطلب هیچ ارزشی نداشته و فقط غر بوده.
ارزش و بی ارزشی مرز نزدیکی دارن امیدوارم ارزش های من پوچ نباشن!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی