روزنوشته‌های من

طبقه بندی موضوعی

نگارخانه : ماهی‌های قرمز توی حوض

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۰۴ ب.ظ

مدتی هست که کمتر می‌نویسم. گفتم بیام و یه سلامی بکنم. برایتان چند عکس از مهره‌های زیبا آوردم که با اون‌ها دست‌بند قراره درست بشه. این عکس‌ها شما رو یاد چی‌ها می‌اندازند؟ برام بنویسید. نظر خودم رو هم آخر همین متن نوشتم:

 

ااین‌ عکس‌ها به ترتیب من رو یاد ماهی‌های قرمز توی حوض، برگ‌های پاییزی روی چمن‌ها، ابرها در آسمان، و برگ‌های پاییزی روی چمن‌ها به همراه گل‌های بنفش می‌اندازند! نظر شما چیه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۵
میلاد آقاجوهری

نظرات  (۳)

۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۱۹ صادق علیخانی

سلام 

وبلاگ زیبا و خوبی دارید.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید

 

با افتخار وبلاگتون رو دنبال میکنم 

خوشحال میشم شماهم اینکارو انجام بدین
 

http://alikhani98.ir

تک تک نمی‌دونم

ولی کنار هم یاد خواهرم و مادربزرگم :)

سلام وبلاگ خوبی دارین لطفا به وبلاگم سر بزنیدو نظر خودتون راجعه به وبلاگم دهید ممنون 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی