روزنوشته‌های من

طبقه بندی موضوعی

خمره

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

کتاب خمره از هوشنگ مرادی کرمانی را امروز خواندم.کتاب جالبی است و به نظر من متن روان و جذابی هم دارد اما مثل این که این داستان مقداری اشتباهات هم درش هست . مثلا چرا آن خمره که شکست خیلی راحت از کوزه استفاده نشد؟مگر چند دانش آموز این روستا داشته ؟و...

اما به نظر می رسد پیام اصلی داستان چیزی ورای این هاست.

که همه این نقد ها را می توانید از لینک زیر بخوانید که نمیدانم چه کسی آن را نوشته اما بسیار زیبا و جالب نوشته است:

نقد داستان خمره

راستی فکر نکنید این نقد نوشته من است!من فقط این را پیدا کردم و به نظرم در نوع خود جالب است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی