روزنوشته‌های من

طبقه بندی موضوعی

تنهایی‌

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۳ ب.ظ
می‌گفت هیچ‌چیز همانند حضور در جمع زخم تنهاییت را عمیق‌تر نمی‌کند و به ریشش می‌خندیدیم. و من اشتباه کردم. درست میگفت. و شاید درمان تنهایی گاهی تنها بودن است. شاید حس تنهایی دعوتی‌ است برای تجربه‌ی یک تنهایی معنادار. روزی هم می‌رسد شاید که تنها نیستیم و شاید آن روز را قدر بدانیم و احتمالا پخته‌تر باشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
میلاد آقاجوهری

نظرات  (۱)

۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۱:۰۰ ایکس به توان 2
دوست من،
انگار یک نیرویی می خواد به ما بگه اگه با من باشی دیگر تنها نیستی
پاسخ:
شاید از دیدگاه من مسلمان خیلی از تنهایی‌ها از این لحاظ که من رو به یاد این می‌اندازند که در واقع در میان هیاهوهای پر زرق و برق دینا چه تنها بوده‌ام، باعث ایجاد انگیزه برای حرکت به سمت خدا هستند. انشا...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی